Subject: FW: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest
From: "Maarja Lehemets-Tihhanov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 19:08:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saime Harku Vallavalitsuse üldmeilile teate, et on alustatud riiklik
järelevalvemenetlus, aga ei mina ega ka vallavanem ei saa seda avada
(vallavanem ei näe, et oleks dokumenti). Kas meil oleks võimalik kuidagi
see info siiski kätte saada?

Lugupidamisega

Maarja Lehemets-Tihhanov

Vallasekretär

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Tänan.

Tagasiside vorm on leitav SIIT
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u>

Harku Vallavalitsus

From: Terviseameti menetlussüsteem <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 3, 2025 8:14 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Harku Vallavalitsus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teade riikliku järelevalvemenetluse alustamisest

Lugupeetud menetlusosaline

Terviseamet on alustanud riikliku järelevalvemenetluse.

Järelevalvemenetlust puudutavate asjaoludega ja seonduva
dokumentatsiooniga saate tutvuda Terviseameti iseteeninduses:
<https://meis.tehik.ee/auth/proceedings/80a169bc-414d-4a54-a18b-aec1fa20e1
09/general> https://meis.tehik.ee, kui avate rubriigist „Järelevalve“
aktiivse menetluse.

Tegemist on teavitusega, palume sellele kirjale mitte vastata.

Lugupidamisega

Terviseamet
https://www.terviseamet.ee
Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Telefon: 794 3500